maandag 17 oktober 2011

Week van bezoek!

Vier oktober was het dan zover, mijn bezoek kwam. Te beginnen met Femke en Jasper!
Ik heb ze opgehaald van het vliegveld en stond met mijn meeste creatieve spandoek te wachten :P Nadat ze goed en wel geïnstalleerd waren in het hostel, heb ik ze meteen meegenomen naar Lucia, waar Christine, Annchristin (haar laatste avond), Camilla en Julia al zaten.
Woensdag na school kwamen Jasper en Femke mijn huisje bekijken en heb ik ze even een Spaanse omelet laten proeven. Hierna hebben we heerlijk op het strand gelegen. En ja 's avonds was het natuurlijk weer 1 euro tapasdag :D Omdat we met zo'n grote groep waren en bijna alle tafels buiten bezet hielden werden we naar binnen gelokt met een gratis shotje. En dat was de eerste van een hele rits gratis drankjes :)

Donderdagochtend kwamen Jasper en Femke mij in de pauze ophalen en heb ik samen met hen en Christine een cafe con leche en een tostada con tomate genomen (ik heb de tip gekregen om dit soort details weg te laten, maar ik kan het gewoon niet laten om het toch te vertellen sorry) Donderdag was het ook de dag van de komst van Anke en Aruna. Maar voordat ik naar het vliegveld ging hebben Femke en Jasper mij meegenomen naar Sale & Pepe, een heerlijk Italiaans restaurant. Daarna ging ik op weg naar de aeropuerto, met again een creatieve uitspatting. Alleen dit keer werd ik vriendelijk (oke niet vriendelijk maar ok) verzocht om geen foto's te maken. Dus blijkbaar deed ik dinsdag hele criminele dingen. En je verwachtte het misschien al maar die avond gingen we naar Lucia :)

Vrijdag was het de laatste dag van Christine, dus moest ik even een foto van haar maken met diploma en haar leraar. Speciaal voor haar heeft Aruna die avond gekookt en Anke heeft haar geassisteerd en ik was weer de assistente van de assistente haha. Maar heb ik niet leuk de tafel gedekt? :P Natuurlijk moesten we weer circulode muerto spelen :) Hierna zijn we een dansje gaan doen in de haven, het was muy divertido!

Zaterdag ben ik met mijn Nederlandse posse naar Arenales del sol gegaan, een mooi rustig strandje. Het enige was dat er een vergissing qua bustijden was (spaanse tijden) dus moesten we een uurtje wachten, maar dit uurtje hebben we ons vermaakt bij Panoramis. Aangekomen bij strand hebben we heerlijk in het water gespeeld, ja de golven waren heel leuk. Het was wel een kunst om je bikini op zijn plek te houden. Na het strand hebben we ons gewaagd aan de zwarte Paella.... ik vond het heel lekker, maar ik geloof dat sommigen het een beetje eng vonden. Als toetje hebben we dan ook even een ijsje gehaald bij de beste salon van Alicante. Hierna besloten we een stukje gaan lopen en hebben we zeer vermakelijke foto's gemaakt (inderdaad de onderste 3!).
Zondag gingen we naar Tabarca, maar door de overload aan foto's wordt het een aparte post dus.....wordt vervolgd!


29 opmerkingen:

  1. Superleuke blog! Was echt gezellig! Kom je een keertje eten bij ons? Hasta luego! Jasper

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great pics, love Alicante xoxo

    http://styleitup-eva.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great pictures :)


    www.style-road.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey, I just found your blog.
    It's awesome. :)
    Visit me. :)
    http://marouge.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ohh so many wonderful photos!:)
    please visit me in free time:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great pics!!!!!
    http://fashiondiarylooks4.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ziet er gezellie uit :D

    xx
    Jenny / Rocknrollerr.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke foto's!

    www.fashioncontainer.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah zitten echt leuke foto's tussen,
    gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wow this looks like so much fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hello Friend okay??? I'm going to wish you a wonderful Thursday. And say that I love your blog ... Your posts are great and creative.
    I'm waiting for you on my blog:

    http: couturetrend.blogspot.it

    And on my facebook updated with news all day long: http: www.facebook.comcouturetrend1

    Kisses and I'm waiting for you!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. So great post!

    we can follow each other if u want :)

    kisses

    xoxo

    www.nicoleta.me

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een ontzettend leuke ervaring dit!



    http://style-chameleon.blogspot.com/

    POW! shirt giveaway on my blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Great travel photos
    Your blog is great too, going back to check out past posts now!
    It's really great how you've put everything on here together, makes it really
    nice to read. Will definitely be back often!
    Would you like to follow each other on GFC??

    Kendra
    xx

    www.stoleninspiration.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ziet dit er gezellig uittt!!!

    Liefs, Farah

    www.formulafarah.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hi! Nice blog! :D

    Thanks for your comment on my blog!

    If wou want, we can follow each other. Please let me know and I´ll follow you back. :)) Here are my links:

    Alexandra A.,
    The Glitter Side @ Blogspot
    The Glitter Side @ Facebook
    The Glitter Side @ Pinterest
    The Glitter Side @ Bloglovin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super leuke gezellige foto s!De mozorela ziet
    er heerlijk!

    http://www.chloesterk.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke foto's!
    Ziet er gezellig uit!

    xoxo
    www.its-dash.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lovely pictures, you all look amazing! Happy new year!

    http://bamostwanted.blogspot.com.ar/

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Cool pictures.

    the-renaissance-of-inner-fashion.blogspot.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen