maandag 3 oktober 2011

Semana 7 (22-09 - 23-09)

Donderdag was ik na school weer eens naar het strand :) Was de afgelopen twee weken altijd erg gezellig op het strand en de golven blijven leuk haha. In de avond was ik met Patricia sushi gaan eten! Was zo lekker! Helaas geen onbeperkt sushi voor 22 euro, maar goed. Hierna zijn we naar Lucia (cocktailbar) gegaan. Voor ons de eerste keer daar, de mojito van het huis is echt heel lekker, is met witte wijn!
Vrijdag was de laatste les van mijn tweede blok van 4 weken. Dus de maandag er op moest ik een test maken. Het boek was nog niet uit dus de test was alleen om te kijken of je alles tot nu toe begrijpt en verder kan. Vrijdag was de laatste dag voor Helene. We zijn die avond met zijn alle Paella gaan eten, was echt superlekker. Er was er ook 1 bij die zwart was, ziet er gevaarlijk uit, maar is ook heel lekker. Het plan was eigenlijk om na het eten naar het strand te gaan voor Botellón, maar het was gaan regenen. Dus deze botellón hebben we in mijn appartement gedaan. We hebben Shooters and Ladders gespeeld en Circulo de Muerto (circle of death), wat erg grappig was vooral het laatste spel. Op de 5de foto zie je een paar spelregels (glouglou is slok). Het spel zag er zo leuk uit, dat mijn Italiaanse huisgenoot en zijn vrienden ook mee wilde doen. Maar ze spreken mijn naam uit als Ambra. Misschien de Italiaanse versie ofzo. Hierna gingen sommigne naar huis en sommigen (oa ik ;) ) wilde naar Quinta Avenida (5th avenue). Maar die club gaat pas om 3 uur open dus we moesten eerst nog even tijd doden in cafe Desden. Het was een leuke en gezellige avond, ook kwamen we onze huisgenoot Kaspar (laatste foto) nog tegen. We waren om kwart voor 6 thuis en ja mijn wekker ging de volgende dag om half 9, want om kwart voor 10 moest ik de bus pakken naar Santa Pola.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten